Archives

Případovky

Představte si,  že připravujete nový produkt. A taky si představte tu hromadu času, než se domluvíte, jak vlastně bude vypadat, jakou bude mít chuť a jak barevný bude obal. Hodiny testování. Dny brainstormingů. Měsíce výroby. Dlouhé spekulace před nasazením do obchodů. Ještě delší dohady o prioritách a cílovce. A pak přijde kýžený den dé a vy nový produkt pustíte na sociální sítě. Jen tak. Jako kdyby šlo o osmdesátý druhý příspěvek o tom, že venku dneska prší a že je čas na kafe a knihu.

Více

Případovky

V létě 2016 jsme s naším klientem Big Shock! zahalili sociální sítě do zelené. Pouze prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a Snapchat jsme v rekordním čase vyprodali letní limitovanou edici Brazil Mix ještě v průběhu srpna. A vzhledem k úspěšnosti letní kampaně a efektivitě sociálních sítí jako jediného marketingového kanálu, jsme s další limitovanou edicí znovu dostali důvěru předvést komunikaci, která se dá jednoduše nazvat „social media first“. Jakou strategii jsme tentokrát zvolili a jaké přinesla výsledky? Více

Facebook

Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím