Otázka, kterou si nutně musí každá firma položit předtím, než spustí svou hvězdnou komunikaci. Ale ještě důležitější než na takovou otázku odpovědět, je vědět, na co se vlastně firma ptá.
Otázka, kterou si nutně musí každá firma položit předtím, než spustí svou hvězdnou komunikaci. Ale ještě důležitější než na takovou otázku odpovědět, je vědět, na co se vlastně firma ptá.
RT @MarketingaMedia: Pět predikcí, které budou v roce 2022 hýbat marketingem sociálních médií, představuje Daniel Krásný @vnimatKrasu , kre…
8 months agoSbohem! Wiedersehen! Adieu! Po dekádě spolupráce se loučíme jako správci sociálních sítí BIG SHOCK. Pyšní na spous… https://t.co/7nHIqLmwt8
9 months agoRT @MarketingaMedia: O hru #Founders, kterou pro automobilku @skodacz vyrobili @zraloci ze Socialsharks, je enormní zájem. Hraje ji přes 12…
12 months ago