Větší rozpočet nemusí nutně znamenat lepší výsledky, zvlášť to neplatí ve chvíli, kdy vás tlačí čas. Otestovali jsme dva totožné rozpočty s různou optimalizací a výsledky se liší tolik, že stojí za to si o nich něco povědět.
Větší rozpočet nemusí nutně znamenat lepší výsledky, zvlášť to neplatí ve chvíli, kdy vás tlačí čas. Otestovali jsme dva totožné rozpočty s různou optimalizací a výsledky se liší tolik, že stojí za to si o nich něco povědět.
RT @MarketingaMedia: Pět predikcí, které budou v roce 2022 hýbat marketingem sociálních médií, představuje Daniel Krásný @vnimatKrasu , kre…
8 months agoSbohem! Wiedersehen! Adieu! Po dekádě spolupráce se loučíme jako správci sociálních sítí BIG SHOCK. Pyšní na spous… https://t.co/7nHIqLmwt8
9 months agoRT @MarketingaMedia: O hru #Founders, kterou pro automobilku @skodacz vyrobili @zraloci ze Socialsharks, je enormní zájem. Hraje ji přes 12…
12 months ago