Před několika dny jsem měl možnost se zúčastnit letošního ročníku konference Internet a cestovní ruch a také tam něco málo popovídat o sociálních sítích. Přečtěte si velmi krátký report z akce.
Před několika dny jsem měl možnost se zúčastnit letošního ročníku konference Internet a cestovní ruch a také tam něco málo popovídat o sociálních sítích. Přečtěte si velmi krátký report z akce.
Rozhodujete se na jaké sociální sítě se svou značkou vstoupit a co by vám to mohlo přinést? Kromě nejčastěji využívaného Facebooku existuje spousta dalších zajímavých možností, kde vaši značku zviditelnit a jednou z ní je právě Pinterest. Nejedná se o kanál, na který vsadíte všechno co máte a budete čekat, až se vám najednou zvýší prodej, ale spíše o doplňkový komunikační kanál, který vám pomůže rozšířit pole působnosti, oslovit další zákazníky a podpořit brand awareness.