Archives

Názory

Protože jste právě klikli na článek o IGTV, předpokládám, že jste tak trochu trendoholici. Instagram totiž tvoří trendy. Bez Stories si už původně ryze obrázkovou platformu umíme představit jen sotva. A že měla dříve funkce mizejících obrázků svůj domov na Snapchatu si už na první dobrou vzpomene jen málokdo.

IGTV, chcete-li Instagramová televize, je médium, které umožňuje profilům připnout až hodinová videa. Nemusíme být od narození cyničtí, abychom takový krok okomentovali suše. Snapchat je zdolaný, YouTube je na řadě. Zatímco ale u Stories šlo o přesnou kopii originálu, IGTV má oproti YouTube svá specifika.

Co je ale lepší? A má IGTV vůbec budoucnost?

Více

Návody

Už před měsícem se k nám donesla zpráva o tom, že Facebook vyslyšel naše mnohaleté prosby. Ano, bude možné promovat příspěvky z Instagram profilu. Zdánlivě jednoduchá funkce, která je na Facebooku od nepaměti, byla pro Instagram dlouhé roky jen snem. Nyní je tato funkce již i v českých Business Managerech a tak servírujeme první dojmy a poznatky z jejího využití.

Více

Analýzy

Nové logo Instagramu vzbudilo napříč celou komunitou uživatelů této sociální sítě mnoho vášní. Osobně patřím k minoritě, která je z úprav vzhledu a loga vyloženě nadšená. Jednoduchost totiž potřeboval Instagram jako sůl. Už třeba proto, aby mohl kdokoliv logo nakreslit během pěti sekund a aby se doplňkové aplikace typu Layout a Boomerang vizuálně sjednotily. Černobílé rozhraní? Je tak čisté a nenápadné, že už ho možná ani nevnímáte, jen přirozeně používáte.

Více

Facebook

Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím