Nejspíš jste to taky někde viděli.
Nějaká značka se pokouší v reklamě použít to, co je na sociálních sítích tak populární. Meme. Blbosti z Redditu. Shitposting.
Věci, co jsou záměrně tak blbé, až se přistihnete, že se smějete nahlas.
Nejspíš jste to taky někde viděli.
Nějaká značka se pokouší v reklamě použít to, co je na sociálních sítích tak populární. Meme. Blbosti z Redditu. Shitposting.
Věci, co jsou záměrně tak blbé, až se přistihnete, že se smějete nahlas.
Když jsem sledoval na YouTube živelnou katastrofu katedrály Notre-Dame, byl jsem si skálopevně jistý, že nás na sociálních sítích čekají půtky. Půtky o tom, jestli jde o konec křesťanské Evropy nebo jestli na stejném místě vyroste mešita. Prostě půtky o čemkoli, o čem zrovna napíše status Tomio Okamura.
Mezi jeho fotkami s jídlem, v posilovně a na kolonoskopii se ale diskuse ztratila.
A dokonale ji přebylo jedno zdánlivě nevinné selfie redaktorky DVTV.
Podívejte se na něj znova.
Ono to neomrzí.