Otázka, kterou si nutně musí každá firma položit předtím, než spustí svou hvězdnou komunikaci. Ale ještě důležitější než na takovou otázku odpovědět, je vědět, na co se vlastně firma ptá.
Otázka, kterou si nutně musí každá firma položit předtím, než spustí svou hvězdnou komunikaci. Ale ještě důležitější než na takovou otázku odpovědět, je vědět, na co se vlastně firma ptá.
Nejspíš jste to taky někde viděli.
Nějaká značka se pokouší v reklamě použít to, co je na sociálních sítích tak populární. Meme. Blbosti z Redditu. Shitposting.
Věci, co jsou záměrně tak blbé, až se přistihnete, že se smějete nahlas.
Už delší dobu jsem napříč diskusemi potkával názor, že LinkedIn reklama je drahá. Že prokliky stojí 4 Eura a 1000 zobrazení 30. Vždy jsem se snažil vysvětlit, že to tak vůbec být nemusí, jen si člověk musí s nastavením kampaní více pohrát a nemůže vše pustit na automatiku. Když mě dva měsíce zpět kontaktoval Filip Kec z Httpool ohledně možnosti přednášet na LinkedIn summitu Martina Hoska, rád jsem souhlasil. Konečně budu mít možnost ukázat potenciál LinkedIn reklam v České republice širšímu publiku. A také reálné ceny.
Facebook ruší možnost automaticky podporovat poslední příspěvky stránek. Manažeři tak přijdou o jednoduchý a pohodlný způsob, jak komunikaci na stránce udržovat živou. Co tato změna znamená v širším kontextu a co přinese?
Robíte na Facebooku biznis? Ste neziskovka či občianske združenie a radi by ste oslovili fanúšikov svojimi projektami? Alebo ste si založili vtipnú stránku bez nejakého vyššieho cieľa? Možno vás v posledných mesiacoch vydesili správy o tom, že Facebook radikálne znížil organický (neplatený) zásah príspevkov . Je omnoho ťažšie získať fanúšikov, ale tiež omnoho ťažšie dostať svoj obsah k fanúšikom, ktorých už máte. Položili ste si otázku: „Čo s tým?“ Odpoveď samozrejme poznáte:
„Musím platiť!“
V poslední době se často diskutuje o tom, že Facebook neustále snižuje organický dosah příspěvků a zasahuje tak značně do obsahu, který se jeho uživatelům zobrazuje. Většina firem působících na Facebooku se proti tomuto ohrazuje a cítí se být Facebookem hnaná do kouta a nucena k využívání placené reklamy. Když se nad tím ale zamyslíme trochu více, začne nám docházet, že to s tím snižováním organického dosahu nebude až tak strašné…