Archives

Inspirace, Návody, Novinky

Už delší dobu jsem napříč diskusemi potkával názor, že LinkedIn reklama je drahá. Že prokliky stojí 4 Eura a 1000 zobrazení 30. Vždy jsem se snažil vysvětlit, že to tak vůbec být nemusí, jen si člověk musí s nastavením kampaní více pohrát a nemůže vše pustit na automatiku. Když mě dva měsíce zpět kontaktoval Filip Kec z Httpool ohledně možnosti přednášet na LinkedIn summitu Martina Hoska, rád jsem souhlasil. Konečně budu mít možnost ukázat potenciál LinkedIn reklam v České republice širšímu publiku. A také reálné ceny.

Více

Novinky

Robíte na Facebooku biznis? Ste neziskovka či občianske združenie a radi by ste oslovili fanúšikov svojimi projektami? Alebo ste si založili vtipnú stránku bez nejakého vyššieho cieľa? Možno vás v posledných mesiacoch vydesili správy o tom, že Facebook radikálne znížil organický (neplatený) zásah príspevkov . Je omnoho ťažšie získať fanúšikov, ale tiež omnoho ťažšie dostať svoj obsah k fanúšikom, ktorých už máte. Položili ste si otázku: „Čo s tým?“ Odpoveď samozrejme poznáte:

„Musím platiť!“

Více

Novinky

V poslední době se často diskutuje o tom, že Facebook neustále snižuje organický dosah příspěvků a zasahuje tak značně do obsahu, který se jeho uživatelům zobrazuje. Většina firem působících na Facebooku se proti tomuto ohrazuje a cítí se být Facebookem hnaná do kouta a nucena k využívání placené reklamy. Když se nad tím ale zamyslíme trochu více, začne nám docházet, že to s tím snižováním organického dosahu nebude až tak strašné…

Více

Facebook

Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím