Inspirace, Z akvárka
Marketing Festival case study Prodej hypoték na Facebooku

Marketing Festival case study Prodej hypoték na Facebooku

Z více než 60 případových studií byla mezi TOP 8 vybrána naše případová studie kampaně pro UniCredit Bank CZ a SK. Jakub, jakožto autor a projektový manažer kampaně, dostal před více než 1100 učástníky Marketing Festivalu šanci ukázat, čeho jsme dosáhli a jakým způsobem.

Case study: Pod2.cz and Pod2.sk – Selling mortgages on social networks from Jakub Krenek

Jsme na Cenzanniho opravdu hrdí, a to nejen díky neskutečným ohlasům.

 

 

 

 

 

 

Díky Kubovi, celému týmu žraloků, týmu Marketing Festival a týmu na straně klienta, že můžeme ukazovat a dělat tak super věci, které mají výsledky.

 

Sdílet tento článek
Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím