Z více než 60 případových studií byla mezi TOP 8 vybrána naše případová studie kampaně pro UniCredit Bank CZ a SK. Jakub, jakožto autor a projektový manažer kampaně, dostal před více než 1100 učástníky Marketing Festivalu šanci ukázat, čeho jsme dosáhli a jakým způsobem.
Case study: Pod2.cz and Pod2.sk – Selling mortgages on social networks from Jakub Krenek
Jsme na Cenzanniho opravdu hrdí, a to nejen díky neskutečným ohlasům.
Mortgage campaign for Unicredit Bank by @Cenzanni = the story of a great content meeting the perfect presentation skills #mktfest
— Iva Kolevová (@iva_ko) November 2, 2014
Na scéně @Cenzanni jako facebookový král hypoték. I tam jdou prodávat… #mktfest
— Marketing Journal (@MjournalCZ) November 2, 2014
Zapojit uzivatelov do znizenia urokov na hypo – pecka idea na marketingovu kampan. #mktfest
— David Melich (@dmelich) November 2, 2014
Fakt pecka @Cenzanni @zraloci #mktfest pic.twitter.com/ETos5Qnbep
— pecosita (@pecosita) November 2, 2014
It’s all about targeting folks! #mktfest @Cenzanni pic.twitter.com/gccr0vzCey
— Mark (@markstjohnson) November 2, 2014
souhlasím #tojepecka neslo se sálem na #mktfest při prezentaci case study @zraloci. @Cenzanni
— pe fu (@petrafuksova) November 2, 2014
Díky Kubovi, celému týmu žraloků, týmu Marketing Festival a týmu na straně klienta, že můžeme ukazovat a dělat tak super věci, které mají výsledky.