Z akvárka
Proč jsem začal vlogovat?

Proč jsem začal vlogovat?

Před pár lety jsem začal studovat YouTubovou scénu a nyní se taky stávám “youtuberem”. Konkurence a trollové se posměšně baví v kanceláři a opovrhují nad mým absurdním narcismem. Zbytek mi to chválí a podporuje mě, abych neřešil kvalitu, ale soustředil se na obsah, který chtějí konzumovat. Moje denní agenda, je jako asi u jakéhokoliv jiného CEO dost napjatá. Přesto během dne stíhám natočit dost obsahu pro vlogy, a místo vyřizování mailů když jde rodina spát tak do 3 hodin do rána stříhám videa. Proč jsem se do toho pustil?

  1. All-in do videa

Naučili jsme se psát blogy, ale video je „next big thing“. Už teď konzumace a tvorba videa raketově roste, mohutně nabíráme lidi do obsahového týmu, kteří umí video, a učíme lidi, jak se má dělat video obsah pro sociální sítě. Kdo nebude umět stříhat nebo točit video, jako by nyní neuměl v marketingu psát chytlavé texty.

  1. Kultivace YouTube scény

Veřejně se o tom nemluví, ale když sedíte nad drinkem s lidmi z marketingu, tak si povzdechnou nad tím, že nechápou, jak někdo může sledovat to, co teď youtubeři točí. Lehce jde rozpoznat, že procházejí krizí obsahu, kdy kvantita převažuje nad kvalitou. A ti, co by měli něco točit a mají co říct, tak jsou potichu. Myslím, že pokud nás něco štve, měli bychom to změnit. Kdo jiný než Chief Shark největší social media agentury by měl udávat směr a inspirovat ostatní, aby se na to vrhli.

  1. Edukace trhu a sama sebe

Nejsem dobrý pisatel dlouhých textů. Sociální sítě, Instagram Stories a video jsou pro mě mnohem přirozenější média. YouTube kanál je pro mě to samé co blog. S tím rozdílem, že se při předávání toho, co jsem se naučil, veřejnosti zároveň sám učím něco nového. Proto jsem se rozhodl si vše stříhat a točit sám (zatím).

  1. Jít příkladem

Od začátku roku jsem proškolil v ČR a zahraničí přes 300 TOP manažerů velkých firem o tom, jak si budovat osobní brand v rámci sociálních sítí. Nechci být ten, co neumí, tak učí. Doufám, že jednou bude Socialsharks YouTube kanál plný playlistů, kde každý z našich zaměstnanců bude mít svůj playlist a svoji vlastní show.

  1. Pochopit tu změnu

Pro současnou generaci (Millennials, Snapchat generaci, nazvěte si je jak chcete) je už točit vlogy a natáčet se na telefon absolutně přirozené, tak jako pro nás dýchat. Pro nás bylo vrcholem trapnosti vidět se na rodinném videu. Za 15 let už nebudu své děti týrat pouštěním rodinných videí, ale svými vlogy. Dával jsem rozhovor do Ženy a život o tom, co vlastně z youtuberů vyroste. To nikdo neví, tahle generace, kterou necháváme sedět u YouTtube nad nejrůznějším bizarním obsahem ještě nevyrostla. Získávám si náskok před všemi ostatními, kdo jste teprve teď vygooglovali, co to znamená vlog.

 

Pokud jste dočetli až sem, tak dejte subscribe mému novému osobnímu kanálu na YouTube. A chopte se telefonu a koukejte si, třeba jen cvičně, taky natočit svůj běžný den.

Díky a čau.

Sdílet tento článek
Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím