Ne, nebude to bajka… Jen takový malý report ze soutěže Young Lions, která proběhla tento týden, a kde nesměli chybět ani žraloci Verča a Kuba, kteří soutěžili v kategorii Cyber.
Ne, nebude to bajka… Jen takový malý report ze soutěže Young Lions, která proběhla tento týden, a kde nesměli chybět ani žraloci Verča a Kuba, kteří soutěžili v kategorii Cyber.
Před několika dny jsem měl možnost se zúčastnit letošního ročníku konference Internet a cestovní ruch a také tam něco málo popovídat o sociálních sítích. Přečtěte si velmi krátký report z akce.
Krátký seriál shrnující několik základních rad o tom, jak efektivně komunikovat na Facebooku. V první části se dovíte, proč je vlastně tolik důležité, aby značka v současné době na Facebooku byla, proč je třeba věnovat pozornost používaným obrázkům i textaci a jaké jsou základy kvalitní zákaznické péče.
Facebook ruší možnost automaticky podporovat poslední příspěvky stránek. Manažeři tak přijdou o jednoduchý a pohodlný způsob, jak komunikaci na stránce udržovat živou. Co tato změna znamená v širším kontextu a co přinese?
Robíte na Facebooku biznis? Ste neziskovka či občianske združenie a radi by ste oslovili fanúšikov svojimi projektami? Alebo ste si založili vtipnú stránku bez nejakého vyššieho cieľa? Možno vás v posledných mesiacoch vydesili správy o tom, že Facebook radikálne znížil organický (neplatený) zásah príspevkov . Je omnoho ťažšie získať fanúšikov, ale tiež omnoho ťažšie dostať svoj obsah k fanúšikom, ktorých už máte. Položili ste si otázku: „Čo s tým?“ Odpoveď samozrejme poznáte:
„Musím platiť!“
V poslední době se často diskutuje o tom, že Facebook neustále snižuje organický dosah příspěvků a zasahuje tak značně do obsahu, který se jeho uživatelům zobrazuje. Většina firem působících na Facebooku se proti tomuto ohrazuje a cítí se být Facebookem hnaná do kouta a nucena k využívání placené reklamy. Když se nad tím ale zamyslíme trochu více, začne nám docházet, že to s tím snižováním organického dosahu nebude až tak strašné…