“Jsme partnery Facebooku!” Podobné příspěvky zaplavily v týdnu sítě tuzemských agentur. Pokud mezi ně nepatříte, nebojte. Facebook se polygamních vztahů nebojí a partnerem mu můžete být i vy. Přečtěte si přehledně, jak na to:
Více“Jsme partnery Facebooku!” Podobné příspěvky zaplavily v týdnu sítě tuzemských agentur. Pokud mezi ně nepatříte, nebojte. Facebook se polygamních vztahů nebojí a partnerem mu můžete být i vy. Přečtěte si přehledně, jak na to:
VíceKdyž jsem sledoval na YouTube živelnou katastrofu katedrály Notre-Dame, byl jsem si skálopevně jistý, že nás na sociálních sítích čekají půtky. Půtky o tom, jestli jde o konec křesťanské Evropy nebo jestli na stejném místě vyroste mešita. Prostě půtky o čemkoli, o čem zrovna napíše status Tomio Okamura.
Mezi jeho fotkami s jídlem, v posilovně a na kolonoskopii se ale diskuse ztratila.
A dokonale ji přebylo jedno zdánlivě nevinné selfie redaktorky DVTV.
Podívejte se na něj znova.
Ono to neomrzí.
Když jsme 1. března 2017 přidávali první příspěvek na československý profil Nutelly, řada z nás si odškrtla významnou položku ze seznamu svých vysněných klientů. Nutella je legenda. Produkt dobře známý a ikonický. Lískooříšková pomazánka, po které jsme prahli už jako děti, láska, co většinu z nás neopustila ani v dospělosti. Zkrátka a dobře, když jsme připravovali první příspěvky pro Facebookovou stránku Nutelly, připadali jsme si skoro jako Manuel Neuer.
Převléct povlečení, umýt okna, zorganizovat skříň. První pravé jarní dny bývají restartem našich já. Konečně si jdete zaběhat bez rizika umrznutí prstů, pošilháváte po tréninkových plánech v trendy fitcentrech, rozjíždíte zaručenou detoxikační dietu.
Podvědomě si prostě uklízíte doma i v životě.
Existují stereotypy, které lze měnit jen obtížně. Tak třeba vánoční zvyky. Rok co rok se těšíme na ty své išlské dortíčky, na bramborový salát od maminky nebo na každoroční sledování Popelky. Doufáme v minimální změnu. A v návrat tradic, které máme zaryté pod kůží.
Tenhle výběr bude čistě osobní. 👌
Novinek nejen na Facebooku, ale i v socialu obecně, bylo minulý rok jak kryptoměn. A je to dobře. I tak vybrat ty 3 nejoblíbenější mi žádné bezesné noci nepřineslo. A přitom si troufám říct, že následující 3 body pár obočí nadzvihnou.
Čím více značek si založí svůj profil na Facebooku, tím více generických reklam působí na chudáka běžného uživatele. Kór, když je ve věkové skupině 20-35 let a mezi jeho zájmy patří cestování a jídlo.
Představte si, že připravujete nový produkt. A taky si představte tu hromadu času, než se domluvíte, jak vlastně bude vypadat, jakou bude mít chuť a jak barevný bude obal. Hodiny testování. Dny brainstormingů. Měsíce výroby. Dlouhé spekulace před nasazením do obchodů. Ještě delší dohady o prioritách a cílovce. A pak přijde kýžený den dé a vy nový produkt pustíte na sociální sítě. Jen tak. Jako kdyby šlo o osmdesátý druhý příspěvek o tom, že venku dneska prší a že je čas na kafe a knihu.
Facebook údajně, Bůh žehnej Zuckovi, ruší pravidlo 20 % a nahrazuje jej jiným. Není to úplně pravda. Jedná se zatím o časově omezený test, jak množství textu v obrázku ovlivní zkušenost uživatele (a marketéra) s Facebookem. Nové pravidlo jsme několik dní testovali u našeho klienta Big Shock! a nyní se chceme podělit o výsledky. Více
Na Facebook Bootcamp existují dva druhy přednášek. Jedny o kreativách a tvoření toho nejpoutavějšího obsahu. Druhé zase o reklamách, aukcích a konverzích. Ani na tom pražském, který se odehrál 22. března v Bio Oko, a měli jsme tu čest se na něj jako zástupci agentury podívat, tomu nebylo jinak. Zástupci Facebooku přesto hned několikrát zmínili, jak jsou tyto dvě tváře social media managementu provázané a vzájemně nezastupitelné. Magda Wiewiorowska tento vztah demonstrovala na příkladu skóre relevance u reklam. To je totiž kombinací nejen velmi dobrého cílení a správné segmentace, ale i poutavé a vhodné kreativy. Více