Čím více značek si založí svůj profil na Facebooku, tím více generických reklam působí na chudáka běžného uživatele. Kór, když je ve věkové skupině 20-35 let a mezi jeho zájmy patří cestování a jídlo.
Čím více značek si založí svůj profil na Facebooku, tím více generických reklam působí na chudáka běžného uživatele. Kór, když je ve věkové skupině 20-35 let a mezi jeho zájmy patří cestování a jídlo.
Před pár lety jsem začal studovat YouTubovou scénu a nyní se taky stávám “youtuberem”. Konkurence a trollové se posměšně baví v kanceláři a opovrhují nad mým absurdním narcismem. Zbytek mi to chválí a podporuje mě, abych neřešil kvalitu, ale soustředil se na obsah, který chtějí konzumovat. Moje denní agenda, je jako asi u jakéhokoliv jiného CEO dost napjatá. Přesto během dne stíhám natočit dost obsahu pro vlogy, a místo vyřizování mailů když jde rodina spát tak do 3 hodin do rána stříhám videa. Proč jsem se do toho pustil?
Máme tu druhou část naší minisérie “Z Youtubera markeťákem”. Tentokrát, jak už bylo avizováno, se dozvíme více o životě Social media specialisty v akvárku od Terezy Čencové aka LuxyLady2. Terka s námi zatím v akvárku plave jen dva měsíce, ale i za tak krátkou dobu měla možnost nakouknout do hlubin marketingu na sociálních sítích a shrnout tak své dojmy z obou břehů.
V posledních měsících se nám to v akvárku jen hemží novými přírůstky. Dva z nich, naši noví Social media specialisti a taky Youtubeři Pavel Paradýs aka Blazer a Tereza Čencová aka LuxyLady2 se rozhodli podělit o svoje dosavadní zkušenosti z pohledu social media consumers a creators. Rozpovídali se o tom, jaké to je dívat se na svět sociálních sítí taky z druhé strany, co vše to obnáší stát se z youtubera markeťákem, a jak se jim zatím s námi v akvárku plave.