Archives

Inspirace

Engagement na Facebooku je něco jako dárek k narozeninám. Všem příbuzným říkáte, aby vám letos fakt nic nekupovali. Přesto, když přijde to kouzelné datum, tajně doufáte, že dostanete ty šik hodinky od Wellintona nebo aspoň obálku s pětilitrem. S engagementem je to totéž. Agentury i klienti už dobře ví, že výše engagementu nedefinuje úspěch reklamy. Když ale dojde na lámání chleba, beztak po očku všichni koukáme, jestli ta naše pečlivě vycizelovaná fotka získala lajků pět nebo osmnáct set.

Více

Názory

Protože jste právě klikli na článek o IGTV, předpokládám, že jste tak trochu trendoholici. Instagram totiž tvoří trendy. Bez Stories si už původně ryze obrázkovou platformu umíme představit jen sotva. A že měla dříve funkce mizejících obrázků svůj domov na Snapchatu si už na první dobrou vzpomene jen málokdo.

IGTV, chcete-li Instagramová televize, je médium, které umožňuje profilům připnout až hodinová videa. Nemusíme být od narození cyničtí, abychom takový krok okomentovali suše. Snapchat je zdolaný, YouTube je na řadě. Zatímco ale u Stories šlo o přesnou kopii originálu, IGTV má oproti YouTube svá specifika.

Co je ale lepší? A má IGTV vůbec budoucnost?

Více

Facebook

Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím