Facebook pomalu přidává nové funkce měření. Admini nyní vidí vlastní dobu a míru odezvy. Tento krok souvisí s novinkami, které Facebook již oznámil (například Messenger jako nástorj customr care například i pro eshopy), a s jeho posunem ještě více k nástroji péče o zákazníky.
Doba odezvy a míra odezvy
Do pravého sloupce, který doposud zobrazoval nové označení stránky „To se mi líbí“ a dosah příspěvků přibyly dvě nové metriky, stručně informující správce stránek o tom, jak si vedou. Doba odezvy udává průměrný čas, jak dlouho trvá odpovědět správcům stránek na zprávy. Míra odezvy upozorňuje, kolik dotazů fanoušků ve zprávách bylo přehlédnuto nebo ignorováno. Věříme, že klienti a zadavatelé jistě ocení report obohacený o tyto nové funkce, který doposud nahrazovali výhradně externí nástroje.
Kdy budou nové metriky k dispozici?
Tato novinka se nachází stále ještě v testovací fázi. Jako první si tyto metriky mohli vyzkoušet vybraní italští správci stránek v dubnu a minulý týden jsme je obdrželi i my pro naše klienty. Jak je již zvykem, není jisté, kdy se tyto funkce narollují pro všechny stránky. Zatím je testují vybrané stránky a správci stránek.