Novinky
Facebook představil nové metriky zobrazující dobu odezvy a míru odezvy

Facebook představil nové metriky zobrazující dobu odezvy a míru odezvy

Facebook pomalu přidává nové funkce měření. Admini nyní vidí vlastní dobu a míru odezvy. Tento krok souvisí s novinkami, které Facebook již oznámil (například Messenger jako nástorj customr care například i pro eshopy), a s jeho posunem ještě více k nástroji péče o zákazníky.

Doba odezvy a míra odezvy

Do pravého sloupce, který doposud zobrazoval nové označení stránky „To se mi líbí“ a dosah příspěvků přibyly dvě nové metriky, stručně informující správce stránek o tom, jak si vedou. Doba odezvy udává průměrný čas, jak dlouho trvá odpovědět správcům stránek na zprávy. Míra odezvy upozorňuje, kolik dotazů fanoušků ve zprávách bylo přehlédnuto nebo ignorováno. Věříme, že klienti a zadavatelé jistě ocení report obohacený o tyto nové funkce, který doposud nahrazovali výhradně externí nástroje.

mira-odezvy-a-doba-odezvy

Míra odezvy a doba odezvy

Kdy budou nové metriky k dispozici?

Tato novinka se nachází stále ještě v testovací fázi. Jako první si tyto metriky mohli vyzkoušet vybraní italští správci stránek v dubnu a minulý týden jsme je obdrželi i my pro naše klienty. Jak je již zvykem, není jisté, kdy se tyto funkce narollují pro všechny stránky. Zatím je testují vybrané stránky a správci stránek.

Sdílet tento článek
  • Barbara Swanson

    After I lost my job I starting reading about this way to make money online, after countless hours of searching and searching, I had found a place ( http://tinyurl.CoM/p74plm6 ) to do exactly that, after putting in a little bit of time, I’m making $3000 on a average month, I will never work for a boss again.

Provozovatel webu, společnost Socialsharks s.r.o., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, IČ 014 170 70, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací. Souhlasím