„V Albertu meloun nemají. :(„
„To si ztrčte do p*dele, podělaný halal, zas*aný imigranti, nikto je tu nece“
„Máte v Průhonicích ještě levandulová mýdla?“
„Jinde už nenakupuji, jste nejvíc, kartu výhod mám!“
„Na Vaši etyku vam chčiju.“
Pokud tě tyto komenty nechávají chladným/nou, zajímá tě vhled do hlav Facebookových uživatelů, rád lidi přesvědčuješ o opaku, pravidelně děláš z velblouda komára a knížky o Asertivitě ti nejsou cizí, tak si ten/ta, koho hledáme.
Co?
Hledáme někoho, kdo si bude celý den povídat s fanoušky a zákazníky na sociálních sítích, řešit jejich stížnosti, dotazy, narážky i trolling.
Koho?
Hledáme žraloka, tedy člověka nadšeného do sociálních sítí, se zkušenostmi se zákaznickou péčí (ať už s prací v call centru nebo vedením zákaznického centra), ochotou učit se a posouvat celý tým social care dál.
Potřebuješ perfektní češtinu, angličtinu používáme v běžné práci (němčina, slovenština nebo ruština výhodou).
Proč?
Nabízíme možnost utváření produktu a segmentu zákaznické péče na sociálních sítích. Možnost do budoucna vést tým social care. Hodně volna a antistresový míček či plyšáka.
Kam?
CV, něco o sobě a řešení 5 komentářů výše posílejte na petr@socialsharks.cz s předmětem „Social care specialist“.