Ve čtvrtek 15. ledna jsme prezentovali s Kubou Smolíkem na komplexním workshopu pro středoškolské studenty v pražském Hyundai o využití Facebooku v jejich studentských společnostech.
Ve zhruba hodinové prezentaci se studenti dozvěděli základy o businessovém pohledu na Facebook a jeho možnostech. Naučili se, proč je důležité mít na Facebooku svou firemní stránku a jak aktivně komunikovat s fanoušky. Jak se dívat na své cílové skupiny nebo jaký obsah komunikovat.
Prezentace nebyla pouze teoreticky zaměřená a došlo i na praktickou ukázku komunikace s fanoušky, publikování statusu a práci s Facebook ads. Na závěr jsme studentům sdělili nejdůležitější tipy a triky, které jim pomůžou ve studentské společnosti.
Byla také představena soutěž, kterou pořádá Socialsharks jako partner organizace JA Czech, která probíhá nyní v průběhu školního roku a vyhlášena bude v rámci Veletrhu JA studentských firem v Praze. Podněcuje studenty v práci na sociálních sítích – mezi kritéria hodnocení soutěže patří vedení komunikace na sociálních sítích, její kreativita a vizuální sjednocení. Dále propojení offline a online komunikace a prodeje na sociálních sítích.
Těší nás, že můžeme být součástí těchto vzdělávacích programů, protože věříme, že mají smysl. O tom také svědčí absolventská organizace těchto programů, jejíž schopné členy máme v poslední době tendenci zaměstnávat.