Otázka, kterou si nutně musí každá firma položit předtím, než spustí svou hvězdnou komunikaci. Ale ještě důležitější než na takovou otázku odpovědět, je vědět, na co se vlastně firma ptá.
Otázka, kterou si nutně musí každá firma položit předtím, než spustí svou hvězdnou komunikaci. Ale ještě důležitější než na takovou otázku odpovědět, je vědět, na co se vlastně firma ptá.
Nejspíš jste to taky někde viděli.
Nějaká značka se pokouší v reklamě použít to, co je na sociálních sítích tak populární. Meme. Blbosti z Redditu. Shitposting.
Věci, co jsou záměrně tak blbé, až se přistihnete, že se smějete nahlas.
Už delší dobu jsem napříč diskusemi potkával názor, že LinkedIn reklama je drahá. Že prokliky stojí 4 Eura a 1000 zobrazení 30. Vždy jsem se snažil vysvětlit, že to tak vůbec být nemusí, jen si člověk musí s nastavením kampaní více pohrát a nemůže vše pustit na automatiku. Když mě dva měsíce zpět kontaktoval Filip Kec z Httpool ohledně možnosti přednášet na LinkedIn summitu Martina Hoska, rád jsem souhlasil. Konečně budu mít možnost ukázat potenciál LinkedIn reklam v České republice širšímu publiku. A také reálné ceny.
Když jsem sledoval na YouTube živelnou katastrofu katedrály Notre-Dame, byl jsem si skálopevně jistý, že nás na sociálních sítích čekají půtky. Půtky o tom, jestli jde o konec křesťanské Evropy nebo jestli na stejném místě vyroste mešita. Prostě půtky o čemkoli, o čem zrovna napíše status Tomio Okamura.
Mezi jeho fotkami s jídlem, v posilovně a na kolonoskopii se ale diskuse ztratila.
A dokonale ji přebylo jedno zdánlivě nevinné selfie redaktorky DVTV.
Podívejte se na něj znova.
Ono to neomrzí.
Koncem roku 2017 jsme se v Socialsharks zabývali výjimečností. Pro klienta Huawei jsme totiž představovali telefon Mate 10 Pro a Mate 10 Lite se sloganem #takvyjimecny. Možná jste o výjimečnosti telefonů slyšeli i v televizní reklamě. Co dělá výjimečné výjimečnými? Co jim dává sílu se odlišovat? Co z nich dělá ikony? Huawei v něm představilo takové ikony světového formátu jako jsou fotbalista Robert Lewandowski, fotograf Manfred Baumann nebo světová supermodelka Catrinel Menghia.
Převléct povlečení, umýt okna, zorganizovat skříň. První pravé jarní dny bývají restartem našich já. Konečně si jdete zaběhat bez rizika umrznutí prstů, pošilháváte po tréninkových plánech v trendy fitcentrech, rozjíždíte zaručenou detoxikační dietu.
Podvědomě si prostě uklízíte doma i v životě.
Čím více značek si založí svůj profil na Facebooku, tím více generických reklam působí na chudáka běžného uživatele. Kór, když je ve věkové skupině 20-35 let a mezi jeho zájmy patří cestování a jídlo.
Větší rozpočet nemusí nutně znamenat lepší výsledky, zvlášť to neplatí ve chvíli, kdy vás tlačí čas. Otestovali jsme dva totožné rozpočty s různou optimalizací a výsledky se liší tolik, že stojí za to si o nich něco povědět.
Před pár lety jsem začal studovat YouTubovou scénu a nyní se taky stávám “youtuberem”. Konkurence a trollové se posměšně baví v kanceláři a opovrhují nad mým absurdním narcismem. Zbytek mi to chválí a podporuje mě, abych neřešil kvalitu, ale soustředil se na obsah, který chtějí konzumovat. Moje denní agenda, je jako asi u jakéhokoliv jiného CEO dost napjatá. Přesto během dne stíhám natočit dost obsahu pro vlogy, a místo vyřizování mailů když jde rodina spát tak do 3 hodin do rána stříhám videa. Proč jsem se do toho pustil?
„Kdo není v roce 2016 na Snapchatu, jako kdyby sociálně neexistoval! A kdyby nebyl Don Draper smyšlená postava a žil v současnosti, hotely Hilton by neinzerovaly nikde jinde!“